Sketchbook

Jeg er begyndt på at hygge mig med sysler, som kan laves ved stearinlysets skær – og som benytter genbrug af alle de fysiske ting, jeg har samlet gennem årene med små børn, vandretur i naturen, hvor blade og blomster blev presset i tykke bøger, maling og glansbilleder blev indkøbt til julekort og gavekort.
Nu samlerne jeg minderne ved at lave en Sketchbook – en ny daglig glæde, hvor jeg illustrerer og/eller skriver en lille fortælling, noterer ting, jeg vil huske, ideer til ting i hverdagen, som gør mig glad, mindedage, fødselsdage, vigtigt og mindre vigtigt men med betoning af noget, som skal bevares i tanke eller hjerte.
Du er velkommen til at snuppe ideen og selv indsamle/ sanke fra den fysiske verden, vi lever i, så også du kan mærke den, huske den, være medskabende ♥️💐
Kærligst Marlene

Skriv en kommentar

Blog på WordPress.com.

Up ↑